• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Collector Bank när kommer pengarna?

YoungDum$

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
4 Juli 2020
Meddelanden
192
Mottagna reaktioner
37
Poäng
147
Hej!

Jag har blivit beviljad ett lån på Collector Bank pp 120000 med medsökande av mina föräldrar, berättade för dom då jag hade mått extremt dåligt över detta senaste veckan och tänkt på att försvinna och ge upp.

Frågade dom och dom gick med på de men man såg att dom var besvikna.

Dock undrar jag!

120000 är beviljat, igår. Hur lång tid tar det för pengarna att föras över till mitt Nordea konto?

Tänker dom borde väl komma idag, eller är Collector kända för att va lite långsamma?

Mår f.ö mycket bättre nu när dom vet samt att jag gör något åt saken för att komma ur detta förbannade skuldträsk!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 302
Mottagna reaktioner
689
Poäng
637
Collector kan komma att kräva kompletteringar i efterhand såsom lönespecifikation osv vilket drar ut på tiden. Hade du inget lösenkrav? Pengarna kommer mest troligt inte denna vecka i alla fall.
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 302
Mottagna reaktioner
689
Poäng
637
Signerade du lånet igår och fick pengarna utbetalda idag? Av Collector? Gick ju knappt en bankdag. Kul!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp